Foros de interrail: Parlem català! - Foros de interrail

Ir a contenido

Close Open
Close Open
  • 8 Páginas +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Último »
  • No puedes empezar un nuevo hilo
  • No puedes responder a este tema

Parlem català!

#1 Desconectado   I don´t understand Icono

• XC
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Grupo: Miembros

Posteado 09 noviembre 2008 - 17:04

Aquest fil es per a la gent que parle català.

Avis!, el meu català es molt bàsic (i amb moltes faltes (per la meva pronunciació es millor)). Com la meva feina no em dona temps per aprendre català (soc autodidacta) he pensat que com en aquest foro hi ha molt gent que parla catalá, podem parlar aquí y així jo practico una mica.
yo de joven se las hacia a mi novio por san valentin (una q se lo curra) pero ultimamente no tengo tiempo y pago por ello xDDD (vaninka dixit)

Imagen enviada

... y yo estoy aprendiendo a bailar la sardana.
0

#2 Desconectado   Esmucsi Icono

• Experto
  • PipPipPipPipPip
  • Grupo: Members

Posteado 09 noviembre 2008 - 19:03

Per ser autodidacta, vas molt bé. No pateixis per escriure correctament, perque els propis catalans fem moltes faltes jajaja. Es una llengua "complicada" pel que fa a la gramàtica. :bleh:
0

#3 Desconectado   Grey Icono

• En el coche restaurante
  • Ver imágenes

Posteado 09 noviembre 2008 - 19:26

La llengua no és complicada. És la gent que és curteta. Però no és el cas del nostre amic, que té un accent més autèntic que el meu. A més, no serà tan complicada si un madrileny l'està aprenent de forma autodidacta xD.
0

#4 Desconectado   Esmucsi Icono

• Experto
  • PipPipPipPipPip

Posteado 09 noviembre 2008 - 19:39

Ver mensajeGrey, en 9 Nov 2008, 19:26, dijo:

La llengua no és complicada. És la gent que és curteta. Però no és el cas del nostre amic, que té un accent més autèntic que el meu. A més, no serà tan complicada si un madrileny l'està aprenent de forma autodidacta xD.

A mi m'agrada parlar en català pero estudiar-lo es un suplici, almenys per a mi, les classes eren horribles! XD (les de castellà també eh)
0

#5 Desconectado   Altaria Icono

• :: San Altaria, patrón de los novatos :: xDDDD

Posteado 09 noviembre 2008 - 19:51

Jo ara fa algo així com any i mig que visc a Madrid i aquí anirà bé anar xerrant per a mantenir una mica la pràctica, que sinó es rovella i els meus amics catalans em diuen que m'estic enmadrilenyitzant :jason:

Sobre si és fàcil o difícil... És com tot a cadascú se lo dóna millor una cosa o una altra... :bleh:

I per treure llenya del foc... de què voleu parlar en aquest fil? (no se m'acut cap tema :angry: )
* Yo leí mensaje de bienvenida , F.A.Q. , diarios y mil más... x eso sigo entero
**Blog...
***Flickr
Imagen enviada
0

#6 Desconectado   Esmucsi Icono

• Experto
  • PipPipPipPipPip

Posteado 09 noviembre 2008 - 19:54

Ara estic quedant com lerda XDDDD. Se escriure, pero parlant clar i català, a mi les clases de llengües, sigui quina sigui, em semblen un "coñazo" XD.
Pos no se de que podem parlar, dels 4 gols d'Etoo? XDDDDD
0

#7 Desconectado   Altaria Icono

Posteado 09 noviembre 2008 - 20:38

Doncs què dir-ne, un crack!!! No puc opinar de cadascun d'ells ja que la única referència que en tinc és la reproducció 3D de la web de MARCA, :bleh: m'acava d'arribar fa escassos 10 minuts la meva televisó a Madrid (després d'any i mig sense ella, insisteixo per si ho llegi-ho a un altre fil... el dels per què's).

Aquest any el Barça està començant prou bé la lliga, oi? Què en penseu de com ho està duent tot en Guardiola?
* Yo leí mensaje de bienvenida , F.A.Q. , diarios y mil más... x eso sigo entero
**Blog...
***Flickr
Imagen enviada
0

#8 Desconectado   I don´t understand Icono

• XC

Posteado 09 noviembre 2008 - 20:53

En aquest fil podem parlar de qualsevol tema (sempre i quan sigui en catalá). Per example (que no "per eixample" com jo parlaba al inici XD) els quatre gols d'Eto'o o de lo bé que cumpleixen els horaris els rodalies XD

Grey, el meu accent es originari del forat del demoni, per aixo es tan autentic
yo de joven se las hacia a mi novio por san valentin (una q se lo curra) pero ultimamente no tengo tiempo y pago por ello xDDD (vaninka dixit)

Imagen enviada

... y yo estoy aprendiendo a bailar la sardana.
0

#9 Desconectado   Esmucsi Icono

• Experto
  • PipPipPipPipPip

Posteado 09 noviembre 2008 - 21:31

Rodalies es per fer una película de terror xDDDD. Són de puta pena. Jo no se on anem amb aquest servei taaaaaan patètic. Se'm fa raro escriure en català en un foro XD.
Sobre el Barça, lo que no m'agrada es que fan la feina en uns minuts i la resta de partit sembla que juguin a esperar l'atac.

Per cert, no té res a veure amb el tema però, ja has "fet cagar el tió" per Nadal?

Este tema ha sido editado por Esmucsi: 09 noviembre 2008 - 21:34

0

#10 Desconectado   Altaria Icono

Posteado 09 noviembre 2008 - 21:49

I espereu a les obres de La Sagrera (ho dic amb coneixement de causa) després de tot millorarà, però os puc assegurarà que queda lo pitjor a Rodalies Barcelona...
I si, tens raó amb lo de que el Barça fa la feina i apa a passar l'estona.
No sabeu, com deia la Grey, lo extrany que se'm fa escriure català al fòrum.
**Blog...
***Flickr
Imagen enviada
0

Compartir este tema:

• 8 Páginas +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Último »
  • No puedes empezar un nuevo hilo